3 Ekim 2011 Pazartesi

SİTELERDE ARAŞTIRMA

Mynette CEVAPLAR adlı butonunu inceledim. Soru sorarak cevaplarını almak için kullandığımız bir butondur.İlk olarak "hemem sor?" adlı bir arama butonu bulunuyor.Bu buton ile cevabını almak istediğimiz soruyu yazarak cevaplanmış benzer cevaplı soruları görüyoruz.Bunun altında bulunan son sorular,son cevaplanlar,cevaplanmayı beklenenler,anketler gibi butonlarda bulunmaktadır.Bunlarda sorulan en son sorular cevapları ve cevap bekleyen sorular ile yapılan anketler gözükmektedir.Bunların dışında kategoriler arama butonunu da kullanarak cevabını aramak istediğimiz sorunun hangi kategoride olduğunu gostererek arama yapmamızı sağlar.Son olarak ta Papel Nedir? Mynet Cevaplar'a üye olduktan sonra yaptığınız her olumlu hareket için bize puan kazandırır. Soru sormak, cevap vermek, arkadaşlarınızı davet etmek, burada yeni arkadaşlar edinmek vb. her davranış size puan kazandırır.

Msn de HAVA DURUMU adlı butonu inceledim.Türkiyede bulunan büyük illerimizin hava durumlarını öğrenmek için kulalandığımız bir butondur.Bunun dışında hafta içinde bulunan günlerde hangi saatlerde havanın ne durumda olduğunu da takip edebiliriz.

Google de ise HABERLER adlı butonunu inceledim. Haberler butona girdiğim zaman Türkiyede olan belli başlı haberlerin ve sağ tarafında ise gün içerisinde olan son dakika haberlerinin yayınlanmış olduğunugördüm.Bunun dışında yabancı ülkelerden  bakmak istediğim ve bildiğim dille de o ülkeye ait haberleri de burdan takip edebilirim.

Yahoo da PULSE adlı butonu inceledim. Bu buton bize sosyal paylaşımlar yapmamızı sağlar tıpkı facebook gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder